Bila Suasana Sedih Selepas Isteri Ezat Exist Ungkapkan Kata Cinta Di Luar Mahkamah

" I LOVE YOU SO MUCH", itulah kata-kata pertama keluar dari mulut Nor Azeana Ramli selepas melihat kelibat suami tersayang tiba Ezat Exist tiba di perkarangan Mahkamah Majistret Selayang untuk didakwa kerana memiliki syabu 0.30 gram ketika ditahan berhampiran dengan Selayang Mall minggu lepas.

Ezad ditahan kerana miliki dadah.

Suasana tersebut telah menyebakan suasana yang sedih di perkarangan mahkamah tersebut. Azeana sebelum itu sudah menunggu kehadiran Ezad lebih dari satu jam untuk melihat suami tercintanya itu.

Selain perkataan itu beliau juga turut berpesan kepasa suaminya itu "Take Care B" sebelum Ezat dibawa masuk kedalam mahkamah.

Ezad Sebelum ini bagaimanapun mengaku tidak bersalah memiliki dadah tersebut dan meminta untuk dibicarakan dan beliau ditahan reman selama empat hari untuk tujuan sisasatan.

Ezad tidak mengaku salah.

Dalam perintah tahanan reman semalam, Ezad atau nama sebenarnya Mohd. Rohaizad Mohamad Lazim, 35, direman selama empat hari sehingga Ahad ini bagi membantu siasatan tuduhan kerana memiliki dadah jenis syabu seberat 0.30 gram.

Beliau akan didakwa mengikut Seksyen 12(2) Akta Dadah Berbahaya 1952 yang boleh dihukum mengikut Seksyen 12(3) akta sama yang memperuntukkan hukuman denda maksimum RM100,000 atau penjara maksimum lima tahun atau kedua-duanya jika sabit kesalahan.

0 Response to "Bila Suasana Sedih Selepas Isteri Ezat Exist Ungkapkan Kata Cinta Di Luar Mahkamah"

Post a Comment